رزرو تورهای تابستانه با تخفیف در ندابال آسمان

اگر عاشق گشت و گذار و مسافرت هستید و دوست دارید جاذبه های طبیعی گردشگری و تفریحات مهیج را در تعطیلات فصل تابستان تجربه کنید بهترین و مناسب‌ ترین راه ، انتخاب تور های گردشگری ندابال آسمان ویژه تابستان ۱۴۰۱ می‌ باشد.

اگر عاشق گشت و گذار و مسافرت هستید و دوست دارید جاذبه های طبیعی گردشگری و تفریحات مهیج را در تعطیلات فصل تابستان تجربه کنید بهترین و مناسب‌ ترین راه ، انتخاب تور های گردشگری ندابال آسمان ویژه تابستان ۱۴۰۱ می‌ باشد .

مقاصد گردشگری فوق العاده ، خدمات حرفه ای در حین سفر ، اقامت در هتل های لوکس ۵ ستاره ، بازدید از بهترین جاذبه های تفریحی و گردشگری ، تفریحات مهیج مانند تفریحات آبی و ساحلی تهیه بهترین بلیط های رفت و برگشت ، امتحان مشهور ترین رستوران ها و غذاهای معروف هر منطقه و … از مهمترین عواملی هستند که تور های تابستانی این آژانس مسافرتی را متمایز می کند.

با رزرو تور های تابستانی ۱۴۰۱ آژانس مسافرتی ندابال آسمان ، از خدمات زیر بهره مند می شوید.

بیمه مسافرتی ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، رزرو محبوب ترین و مناسب ترین بلیط های هواپیما ، اتوبوس ، قطار ، کشتی و … ، رزرو هتل های لوکس اقامتی ، تور لیدر برای تور های خارجی که مسلط به زبان کشور مقصد باشد و … شما میتوانید همین حالا با تخفیف ویژه تور آنتالیا تابستان را با ۴۰ درصد تخفیف خرید نمایید.

با رزرو و خرید این تور ها ، سفری دلچسب و به یاد ماندنی را برای شما و همراهایتان به ارمغان می آورد.

در این مقاله قصد داریم انواع تور های گردشگری داخلی را مورد بررسی قرار دهیم و با مقایسه مزایا و امکانات آن ها کمک شایانی به مسافران عزیزمان داشته باشیم.

 

بهترین مسیر های داخلی برای سفر تابستانی ویژه ۱۴۰۱

در باره مقاصد گردشگری داخلی ، مناطق و شهرهایی وجود دارند که نسبتا از استقبال بالاتری میان گردشگران برخوردار اند.

از جمله محبوب ترین آن ها عبارتند از تور مشهد از یزد ، تور کیش ، تور قشم ، تور اصفهان ، تور شیراز ، تور چابهار و …

تمامی این شهر ها زیبایی های فراوانی را در خود جای داده اند و به عنوان اصلی ترین قطب های گردشگری کشور عزیزمان ایران شناخته شده اند.

هر ساله هزاران نفر از مسافران و توریست های داخلی و خارجی از این مناطق دیدن می کنند ، همین امر باعث شده محبوبیت این شهر ها به شدت افزایش یابد و در نتیجه تور های گردشگری آن ها به سرعت به فروش برسد و پایان یابد .

در ادامه به بررسی چند مورد از بهترین این تور های گردشگری می پردازیم.

 

رزرو تور مشهد با ارزان ترین قیمت در ندابال آسمان

یکی از پر مخاطب ترین شهر ها که سالانه پذیرای تعداد بسیار بسیار زیادی از گردشگران و مسافران عزیز می باشد ، شهر دوست داشتنی مشهد است .

به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا ( ع ) ، اغلب سفر هایی که به سمت مشهد انجام می ‌گیرد جنبه زیارتی دارند.

البته باید توجه داشته باشید که شهر مشهد علاوه بر اماکن زیارتی ، سرشار از مناطق و جاذبه های زیبای گردشگری می‌ باشد که به مراجعه به هرکدام بیشتر عاشق سفر به مشهد می‌ شوید .

دیدنی های متنوع گردشگری ، غذاهای محلی معروف ، امکانات خاص تفریحی ، باز های بزرگ و زیبا ، مراکز تجاری شیک ، حرم مطهر رضوی ، هتل های لوکس اقامتی ، رستوران های مجلل و آب و هوای معتدل و دل نشین از عواملی هستند که تور مشهد را به یکی از پرطرفدار ترین تور های گردشگری داخلی تبدیل کرده اند.

قیمت تور مشهد

برای برآورد قیمت اکثر تور های گردشگری معیار ها و سنجه های گوناگونی وجود دارند که هر کدام بسته به سلایق گردشگران متفاوت است. برای تور مشهد نیز این موضوع صدق می کند .

از مهم ترین این معیار ها می توان به مدت سفر ، تعداد روز های اقامت ، زمان سفر ، خدمات درخواستی از تور ها و شرکت های مسافرتی ، کیفیت هتل های انتخابی و امکانات در خواستی از آن ها ، نوع سفر ( زمینی یا هوایی ) بودن آن ، وعده های غذایی و … اشاره کرد.

مثلاً اگر یک هتل ۲ یا ۳ ستاره برای اقامت خود انتخاب کنید و به صورت زمینی با قطار و … به این شهر سفر کنید هزینه ی بسیار کمتری باید بپردازید.

برای مثال اگر می خواهید در هزینه هایتان صرفه جویی کنید پیشنهاد ما انتخاب تور لحظه آخری مشهد است ، زیرا در این نوع تور ها علاوه بر اینکه هزینه کمتری به نسبت تور های عادی و معمولی پرداخت می کنید ، از امکانات تور های معمولی نیز بهره مند می شوید.

فراموش نکنید قیمت تور ها همه روزه در حال تغییر است و برای استعلام دقیق قیمت کافیست وارد سایت ندابال آسمان شوید یا با همکاران ما در بخش فروش آژانس ندابال ارتباط برقرار کنید.

جاذبه های گردشگری و امکانات تفریحی تور مشهد

در شهر مشهد ، جاذبه های گردشگری فراوانی واقع شده است که با مشاهده آن ها متوجه خواهید شد که این شهر بهشت زیارت و سیاحت برای گردشگران می باشد.

طرقبه فضایی سر سبز و زیبا ، آرامگاه فردوسی ، بازار رضا ، سرزمین موج های آبی ، پارک آبی ایرانیان ، موزه نادری یا افشاریان ،باغ گیاه شناسی ،  رستوران شاندیز ، گنبد هارونیه ، جنگل جیغ ، برج رادکان ،  آرامگاه شیخ بهایی ، مدرسه علمیه عباسقلی خان ، مجموعه کوهسنگی و حمام مهدی قلی بیک از زیباترین این جاذبه ها می باشند.

پیشنهاد ما این است ، اگر شهر مشهد را برای مقصد سفر خود انتخاب کرده اید‌ ، سرزمین موج های آبی آن را به هیچ عنوان فراموش نکنید.

بازار رضا مشهد میان گردشگران بسیار محبوب است و دلیل اصلی این محبوبیت را تنوع بالای محصولات می ‌توان دانست.

 

خرید تور قشم با تخفیف استثنایی و بهترین شرایط در ندابال آسمان

یکی از جزایر بکر و دیدنی کشور عزیزمان ایران که در بخش جنوبی آن واقع شده است ، جزیره قشم می باشد.

آنقدر جاذبه های گردشگری فراوانی در این منطقه واقع شده است که امروزه به عنوان یکی از اصلی ترین قطب های گردشگری داخلی شناخته شده است.

جزیره قشم با نام جزیره هفتگانه نیز معروف است و به عنوان بزرگترین جزیره غیر مستقل در جهان شناخته شده است که سالانه چندین هزار مسافر و گردشگر از کشور های دیگر را به سمت خود می کشاند.

تور قشم زمستان به دو صورت زمینی و هوایی برگزار می شود که معمولا مسافران برای راحتی و آرامشی که طلب می ‌کنند از سفر با هواپیما استقبال بیشتری می کنند ، البته فراموش نکنید بسته به نوع و سبک گردشگری افراد ، سفر زمینی به این جزیره نیز مخاطبان خودش را دارد.

 آب و هوای مرطوبی در این جزیره قرار دارد که در فصول مختلف متفاوت است.

به دلیل اینکه در فصل تابستان این جزیره مسافران زیادی ندارد و جزیره قشم در فصل تابستان خلوت تر است ، برای خرید تور قشم در این فصل هزینه بسیار کمتری باید بپردازید.

بهترین جاذبه های گردشگری جزیره زیبای قشم

جزیره قشم ، زیبایی های بسیار زیادی را در دل خود گنجانده و بسیاری از گردشگران را مجذوب این زیبایی ها ساخته است.

چند نمونه از بهترین و محبوب ترین این جاذبه ها عبارتند از : مقبره بی بی مریم ، جزایر ناز ، بام قشم ، روستا و بندر لافت ، سد گوران ، کاسه سلخ ، غار نمکدان ، تنگه چاهکوه ، غار خربس ، دره ستارگان ، جنگل های حرا ، آب انبار بی بی ، ژئو پارک قشم و …

دیگر تور های ندابال آسمان

شما میتوانید علاوه بر خرید تورهای داخلی ندابال آسمان، تور دبی لحظه آخری، تور استانبول ارزان، تور آنتالیا و … را نیز تهیه نموده و با ۴۰ درصد تخفیف خرید نمایید.

 

About Author