سرپرست مرکز امور مشتریان بیمه سلامت عنوان کرد؛ ثبت روزانه ۲۰۰۰ تماس مردمی با بیمه سلامت

به گزارش فست فود باز، سرپرست مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران اظهار داشت: به صورت متوسط روزانه ۲۰۰۰ تماس با سامانه ۱۶۶۶ برقرار می شود.
به گزارش فست فود باز به نقل از مهر، سعید عطایی پور اضافه کرد: در سالهای اخیر خوشبختانه اقدامات خوبی در جهت ارتقای سطح کیفیت و پاسخگویی به بیمه شدگان انجام شده که منجر به انجام خدمت باکیفیت بهتر، زمان کمتر و سهل تر شده است. وی افزود: با تأکیدات مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در خصوص ارتقا روز افزون کیفیت و استفاده از زیرساخت های الکترونیک، این مرکز تلاش نموده تا از روش های نوین مشتری مداری استفاده نماید. عطایی پور خاطرنشان کرد: مشتریان در رویارویی با دریافت خدمت، به طور عمده رفتاری سنتی دارند و به زعم ایشان شاید این بهترین روش باشد. در صورتیکه این گونه نیست و خدمات امور مشتریان، امکان عرضه باکیفیت بالاتر، سهل تر و در زمان کوتاه تر را به پشتوانه فرهنگ سازی عمومی، آموزش و اطلاع رسانی دور از دسترس نمی داند. وی ادامه داد: سازمان بیمه سلامت در نظر دارد با استفاده از تحلیل علمی رفتار مشتریان و سوق دهی به رفتار مطلوب، بهترین وجوه بهبود را در اختیار بیمه شدگان قرار دهد. عطایی پور از دریافت متوسط روزانه ۲۰۰۰ تماس با سامانه ۱۶۶۶ اطلاع داد و اظهار داشت: عمده ترین تماس ها در مورد چگونگی ثبت نام و تمدید دفترچه بیمه است. البته این گونه تماس ها درحال کاهش است که علت اصلی آن اطلاع رسانی وسیعی است که در ماه های اخیر صورت گرفته است. وی افزود با توسعه خدمات و گسترش فعالیت ها، مردم به سمت استفاده از نرم افزارها و پاسخ دهی هوشمند سوق داده خواهند شد که در نهایت منجر به افزایش کیفیت خدمات، کاهش خطا و کمترین باردیگر کاری و پاسخگویی از سامانه ۱۶۶۶ شود.

About Author