۱۲۵ فرد مشکوک به کرونا شبانه روز گذشته به مراکز درمانی استان سمنان رجوع کردند

به گزارش فست فود باز ایرنا- طبق اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان، ۱۲۵ فرد مشکوک به کرونا در شبانه روز گذشته به مراکز درمانی استان رجوع کردند و ۴۲ فرد مثبت قطعی شناسایی شد.
به گزارش فست فود باز به نقل از خبرگزاری ایرنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان عصر چهارشنبه اعلام نمود: طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان، ۷۰ فرد مشکوک به کووید ۱۹ به مراکز دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان و ۵۵ نفر هم به مراکز دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برای درمان کرونا حضور بهم رساندند.
بر اساس این اطلاعیه، تعداد کل موارد مثبت کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته ۴۲ نفر بود که ۳۸ نفر جزو موارد مثبت سرپایی بودند و چهار نفر هم بستری شدند.
کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان تعداد متوفیان کرونایی استان در شبانه روز گذشته را یک نفر و در ارتباط با شهر شاهرود اعلام و تعداد بستری شدگان در بخش آی سی یو بیمارستان های استان را ۳۶ نفر عنوان نمود.
تعداد کل بستری شدگان جدید طی شبانه روز گذشته در استان سمنان به علت کرونا هفت نفر است.
به گزارش فست فود باز به نقل از خبرگزاری ایرنا، در تازه ترین اعلام رنگ بندی کرونایی استان سمنان در شامگاه جمعه ۲۰ اسفندماه از جانب مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان های مهدیشهر، سرخه، سمنان، شاهرود، گرمسار، دامغان و آرادان، در وضعیت نارنجی و میامی در وضعیت زرد قرار دارند.
منبع:

About Author