با پیگیری های وزارت بهداشت؛ ۱۳۴ دانشجوی متخلف از ادامه تحصیل منع شدند

فست فود باز: با پیگیری های انجام شده، ۱۳۴ دانشجوی دانشگاه آزاد که بدون داشتن حدنصاب و شرایط قانونی تغییر رشته داده بودند، از ادامه تحصیل منع شدند.
دکتر کیانوش جهانپور در گفت و گو با ایسنا ضمن اعلام این خبر اشاره کرد: با پیگیری های مستمر وزارت بهداشت کسانی که با استفاه از رانت و به انحاء مختلف به صورت غیرقانونی و با نداشتن حد نصاب لازم روی صندلی های رشته های گروه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی نشسته بودند، عملا از ادامه تحصیل در این رشته ها منع شدند.
وی در این زمینه اضافه کرد: با استناد به مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، بیشتر از ۱۳۴ دانشجو که تحت عناوین مختلف همچون فرزند هیات علمی و… بدون داشتن حد نصاب و شرایط قانونی به رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی تغییر رشته داده بودند از ادامه تحصیل منع شدند.
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اشاره کرد: رفتارهایی از این دست بدون شک سبب احساس بی عدالتی، تبعیض، یاس و ناامیدی در بین خیل جوانان و دانشجویان این کشور می شود و اساسا مقابله با این رفتارها می تواند منجر به تقویت حس قانون گرایی، رفع تبعیض و ارتقای اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی نظام آموزش عالی و آموزش پزشکی کشور خواهد شد.
وی درانتها اشاره کرد: وزیر بهداشت تاکید دارد که با کلیه افرادی که در این راه تخلف کرده اند، از مسیر و مجاری قانونی مربوطه و مطابق مقررات باید برخورد قانونی صورت گیرد.

منبع:

About Author