یک مسئول: استان مرکزی مشکلی در عرضه مواد ضدعفونی کننده و الکل ندارد

به گزارش فست فود باز ایسنا/مرکزی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: مواد ضدعفونی کننده و الکل ها در داروخانه ها، واحدهای بهداشتی و آرایشی، تجهیزات پزشکی و حتی فروشگاه های بزرگ عرضه می شوند و مشکلی در عرضه این مواد در استان وجود ندارد.
جواد حسنی روز دوشنبه نوزدهم اسفندماه در حاشیه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار نمود: در شرایط پیش آمده باتوجه به شیوع ویروس کرونا، کالاهای اساسی و تنظیم بازار شامل مواد ضدعفونی و… در شرایطی که پیش آمده بود مورد رصد قرار گرفت و تصمیماتی درباب عرضه کالاهای اساسی و چگونگی نظارت بر آنها اتخاذ شد.
وی درباب عرضه میوه اختتام سال در استان اضافه کرد: باتوجه به شرایط خاص مقرر شد غرفه های اتحادیه تعاون روستایی و قسمتی از اصناف در دامنه اتحادیه میوه و تره بار این عرضه را انجام دهند که پیش بینی می شود روز چهارشنبه بنرهایی برای اطلاع رسانی محل و قیمت عرضه نصب و مصاحبه هایی که در صدا و سیما پخش خواهد شد.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اشاره کرد: برنج، روغن، شکر و گوشت و طرح معیشتی همچون مسائل در دستور کار ستاد تنظیم بازار بود که توسط اصناف و فروشگاه های بزرگ این اقلام عرضه می شوند و امیدواریم با تصمیماتی که امروز گرفته شد مشکلی در روند تامین، تهیه و عرضه کالاهای اساسی، میوه و مرکبات اختتام سال ایجاد نشود.
حسنی بیان کرد: در مرکز استان، ۳۰ غرفه عرضه میوه برپا خواهد شد و در شهرستان ها با تصمیم ستاد تنظیم بازار شهرستان تعداد این غرفه ها مشخص می شود. برخی از این غرفه ها صنوف میوه و تره بار استان هستند که به کمک غرفه ها می آیند تا با ایجاد مکان های عرضه بیشتر، از تجمعات جلوگیری نماییم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی عنوان کرد: تقاضا داریم مردم نکات بهداشتی را در این تجمعات رعایت نمایند البته در تهیه و توزیع این اقلام نکات بهداشتی رعایت شده است.
وی درباب عرضه مواد ضدعفونی کننده در استان افزود: مواد ضدعفونی کننده و الکل در داروخانه ها، واحدهای بهداشتی و آرایشی، تجهیزات پزشکی و فروشگاه های بزرگ عرضه می شود و مشکلی در عرضه نداریم، صرفا مشکل در بحث ماسک است که در اختیار وزارت بهداشت و درمان بوده و ستاد تنظیم بازار دراین زمینه نمی تواند ورود زیادی داشته باشد.

منبع:

About Author