علیرضا بیگی: دستگیری از نیازمندان و محرومان آثار برجسته معنویت در ماه رمضان است

فست فود باز: یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اصرار کرد که شرایط پیش آمده ایجاب می کند تا مصادیق بارز همدلی و کمک به اقشار لطمه پذیر را بیش از گذشته در رمضان امسال شاهد باشیم و به بعد معنوی این ماه مبارک اهتمام بیشتری شود.
احمد علیرضا بیگی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تاثیرات ماه رمضان بر ابعاد مختلف جامعه و لزوم کمک به نیازمندان، بیان کرد: ماه رمضان همیشه دارای ابعاد معنوی است و فلسفه این ماه انفاق، به فکر دردمندان و محرومان بودن و پیروی از سیره امام علی (ع) برای کمک به نیازمندان است.
ایشان سپس اظهار نمود: دست گیری از محرومان و مظلومان و پشتیبانی از آنان آثار بارز و برجسته معنویت در ماه رمضان است. شرایطی که به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور پیش آمده و مصادف شدن آن با ماه رمضان ایجاب می کند تا مصادیق بارز همدلی و کمک به اقشار لطمه پذیر را بیشتر شاهد بوده و به این بعد معنوی این ماه مبارک اهتمام بیشتری شود.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: البته مشارکت مردم برای دستگیری از نیازمندان نباید سبب شود تا رسالتی که بر عهده دولت و حاکمیت است فراموش شود. دولت با در دست داشتن منابع و امکانات که امانت ملت در دست دولتمردان است وظیفه پشتیبانی از اقشار لطمه پذیر را بر عهده دارد.
ایشان سپس با اشاره به لزوم مشارکت مردم در اهدای خون، بیان کرد: همیشه در مناسبات مذهبی شاهد افزایش مراجعه مردم برای اهدای خون هستیم تا جایی که گاهی امکانات پاسخگوی مراجعات مردمی نیست. امروز نیز باتوجه به فرا رسیدن ماه رمضان بستر مناسبی برای کمک به بیماران فراهم گشته است و ان شاءالله مردم مشارکت خواهند داشت.

منبع:

About Author