مدیر عامل گروه دارویی برکت خبرداد افزایش تولید داروی ضدکرونای رمدیسیویر توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

به گزارش فست فود باز تولید داروی ضدکرونایی رمدیسیویر در کشور به زودی به بالاترین رقم در منطقه خواهد رسید.
به گزارش فست فود باز به نقل از ایسنا، اکبر برندگی مدیرعامل گروه دارویی برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام با بیان این خبر اضافه کرد: برپایه تخمین ما دو پروژه مهم تولید داروی پپتید و تولید واکسن ها تا آخر آبان ماه به اتمام خواهد رسید.
وی اضافه کرد: میزان سرمایه گذاری انجام شده روی این دو پروژه از جانب ستاد اجرایی فرمان امام بیشتر از ۵۰۰ میلیارد تومان است.
وی درمورد تولید داروی رمدیسیویر هم اظهار داشت: داروی رمدیسیویر که تابحال به قول پزشکان مؤثرترین داروی ضدکرونای شناخته شده است، درشرکت سبحان آنکولوژی به مرحله تولید رسیده و با تأیید نهایی سازمان غذا و دارو دراختیار جامعه سلامت قرار گرفته است.
مدیرعامل گروه دارویی برکت تصریح کرد: ظرف چندروز آینده یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این دارو در منطقه خواهیم بود و ظرفیت تولیدآن از ۲۰ هزار آمپول در ماه به ۱۵۰ هزار آمپول درماه خواهد رسید که امروز پروانه آن از سازمان غذا و دارو دریافت شد.
وی بیان نمود: درمورد واکسن کرونا هم چندین مطالعه از چندروش به طور همزمان در دست انجام است که برخی موارد روی حیوانات باموفقیت تست انجام شده و امیدواریم به نتایج مطلوب برسیم.

منبع:

About Author