کرونا جان ۲ نفر دیگر را در استان همدان گرفت

به گزارش فست فود باز ایرنا- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت که با فوت ۲ نفر دیگر از مبتلایان قطعی کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، شمار متوفیان کرونا در این استان به یک هزار و ۴۹۴ نفر رسید.
حمد طاهری روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: همینطور با شناسایی ۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از آغاز همه گیری ویروس کرونا تابحال در استان همدان به ۱۰ هزار و ۲۵۵ نفر رسیده است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان های استان همدان با علایم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸۲ مورد بود که از این تعداد ۴۷ نفر در بخش عادی بستری شدند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: همینطور هم اکنون ۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان بستری هستند که وضعیت جسمی ۲۷ بیمار وخیم گزارش شده است.
دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان های استان همدان هم اظهار داشت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان های اسدآباد ۳۶۷، بهار ۵۹۱، تویسرکان ۶۴۷، رزن ۴۳۹، درگزین ۱۹۶، فامنین ۱۷۸ و کبودراهنگ ۶۵۴ نفر بوده است.
وی اضافه کرد: همینطور یک هزار و ۸۸۵ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۳۱ نفر در نهاوند و سه هزار و ۸۹۲ نفر هم در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.
به گزارش فست فود باز به نقل از ایرنا، استاندار همدان روز شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان، اظهار داشت که برپایه اعلام ستاد ملی کرونا و جدید ترین بررسی های انجام شده در مورد رنگ بندی شهرهای استان همدان، «بهار، تویسرکان، رزن و درگزین» در وضعیت نارنجی، «همدان، ملایر و نهاوند» در وضعیت زرد و «فامنین، کبودرآهنگ، اسدآباد» هم در وضعیت آبی کرونا قرار گرفته اند.

منبع:

About Author