روسای ۶ بیمارستان اهواز خواهان تعطیلی ۲ هفته ای خوزستان شدند

روسای ۶ بیمارستان اهواز که در حال خدمت رسانی به بیماران کرونائی هستند خطاب به استاندار، خواهان تعطیلی ۲ هفته ای خوزستان شدند.
رییس بیمارستان گلستان اهواز روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: شرایط کرونائی خوزستان به شکلی است که آمار مراجعه به بیمارستان ها به صورت لحظه ای افزایش می یابد و ظرفیت بیمارستان ها تکمیل شده است پس تعطیلی و قرنطینه استان تا حدی به بهتر شدن وضعیت کمک می نماید.
میثم معزی با اعلان اینکه پیک جدید ویروس کرونا با شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی در خوزستان شروع شده و با سرعت در حال پیشروی است اضافه کرد: سرعت انتشار ویروس به حدی بالا است که گنجایش بیمارستان های اهواز پر شده که به نظام درمان خوزستان لطمه جدی وارد میکند پس از استاندار تقاضا داریم که نسبت به تعطیلی استان و شهرستان های قرمز اقدام لازم را انجام دهد.
وی اظهار داشت: روسای بیمارستان های رازی، امام خمینی (ره)، سینا، امیرالمومنین(ع)، طالقانی و گلستان اهواز که درگیر کرونا هستند از استاندار خوزستان درخواست تعطیلی ۲ هفته ای خوزستان را دارند.
وی اضافه کرد: از مردم انتظار داریم که پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و از تردد غیرضروری و تجمع خانوادگی اجتناب کنند تا از پیک بیماری در خوزستان عبور نماییم.
هم حالا ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونائی و هشت شهر نارنجی هستند.

About Author