استاندار تهران؛ ۷۰ درصد مراجعات کرونایی به بیمارستان شهدای تجریش از سایر استان ها است

استاندار تهران اعلام نمود: ۷۰ درصد مراجعین به بیمارستان شهدای تجریش از سایر استان های کشور است و باید اقدامات لازم در مورد ارتقای سطح خدمات به این بیمارستان افزایش پیدا کند.
به گزارش فست فود باز به نقل از ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی عصر شنبه در جلسه رفع مشکلات ساختمان جدید بیمارستان شهدای تجریش عنوان کرد: با عنایت به شکننده بودن وضعیت کرونایی و محرومیت کلانشهر تهران از برخورداری مراکز درمانی با مصوبه ستاد کرونای استان تهران مقرر شد تا شهرداری منطقه یک تهران، شرکت گاز و شرکت توزیع برق تهران بزرگ هر چه سریعتر نسبت به انجام تعهدات خود در مورد ارتقای سطح خدمات به بیمارستان شهدای تجریش اقدام نمایند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: اگر هوشیار نباشیم با پیک چهارم ویروس کرونا در تهران مواجه خواهیم شد و اگر به فکر تأمین زیرساخت های بهداشتی نباشیم بطور قطع مشکلات فراوانی در پذیرش مبتلایان به این ویروس در تهران خواهیم داشت.
استاندار تهران تصریح کرد: شهرداری منطقه یک تهران در این نشست متعهد شد تا تمامی مجوزهای لازم در مورد حفاری های در ارتباط با عملیات گاز رسانی به بیمارستان شهدای تجریش را صادر کند و همینطور شرکت توزیع برق تهران بزرگ متعهد شد تا هزینه نصب پست ۵ مگاواتی را با حداکثر مساعدت به بیمارستان شهدای تجریش در مورد تقسیط و تخفیف در دریافت عوارض انشعاب برق را داشته باشد.
وی تصریح کرد: مشکل پارکینگ بیمارستان شهدای تجریش هم با همکاری شهرداری منطقه یک مرتفع می شود و در این خصوص شخصا با شهردار تهران صحبت کردم و البته مشکلی هم شهرداری منطقه یک درمورد اجرای طرح نمای این بیمارستان طرح کرد که مقرر شد تا این طرح مورد بازبینی قرار گیرد.
استاندار تهران: ضرورت رعایت پروتکلهای بهداشتی و اتخاذ تمهیدات لازم در انتخابات سال ۱۴۰۰
استاندارتهران ضمن اشاره به اهمیت حضور حداکثری شهروندان در انتخابات پیش رو، بر رعایت پروتکلهای بهداشتی و اتخاذ تمهیدات لازم در این راستا تصریح کرد.
وی در جلسه نشست مشترک ستاد انتخابات استان با اعضای هیات نظارت انتخابات استان تهران ضمن اشاره به ضرورت رعایت پروتکلهای بهداشتی در انتخابات سال ۱۴۰۰ اظهارداشت: بعد از انتشار کرونا در ۱۹ کشور انتخابات برگزار و در تمام این انتخابات برای شرایط کرونایی، یک سری تمهیدات اتخاذ شد؛ ستاد ملی مقابله با کرونا با هماهنگی کمیته امنیتی، اجتماعی، انتظامی هم در حال اتخاذ تمهیدات لازم و تدوین پروتکلهای بهداشتی برای انتخابات ۱۴۰۰ است.

محسنی بندپی اضافه کرد: همچون این تمهیدات، آموزش عمومی شهروندان در این شرایط و طراحی اپلیکیشن نمایش دهنده شعب خلوت است؛ میانگین مدت زمان رای دادن هر فرد در انتخابات پیش رو ۶-۹ دقیقه است و مصوب شد که تا جایی که امکان دارد از مساجد و فضاهای باز بیشتر و از مدارسی که اتاق های کوچکی دارند کمتر استفاده گردد.

وی تصریح کرد: در صدد هستیم تا با اولویت حفظ سلامت شهروندان، عوامل اجرایی، عوامل نظارتی و رعایت پروتکلهای بهداشتی زمینه حضور گسترده و حداکثری شهروندان در انتخابات را فراهم کنیم؛ عوامل اجرایی هم از بیمه برخوردار شدند.
سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران، با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، شکراله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان، فرهاد رهبر رئیس هیات نظارت انتخابات ریاست جمهوری و میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، احمد نادری رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و اعضای ستاد انتخابات استان در محل استانداری تهران برگزار شد.
انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در سرتاسر کشور در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می گردد.

About Author