بار درمانی سه شهرستان غرب تهران بر عهده شهریار

فست فود باز: فرماندار شهرستان شهریار با تاکید بر رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی برای حفظ وضع موجود شیوع ویروس کرونا ویروس از واکسیناسیون بیش از ده هزار نفر در سطح شهرستان شهریار آگاهی داد.
نورالله طاهری در گفتگو با ایسنا، در تشریح وضعیت شهرستان شهریار به لحاظ شیوع ویروس کرونا ویروس و تزریق واکسن اظهار داشت: هم اکنون شهرستان شهریار در وضعیت هشدار نارنجی بیماری کرونا قرار دارد پس همه شهروندان باید ادامه رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را در دستور کار خود قرار دهند بی شک ساده انگاری و بی توجهی به مفهوم بازگشت به شرایط بد گذشته است؛ باید در جهت حفظ شرایط فعلی و کنترل بیماری مشارکت فعال داشته باشیم.
وی ادامه داد: بیمارستان های شهریار در طول بیش از یک سال اخیر به حق بار درمانی سه شهرستان غرب استان را برعهده داشتند که این نشان از تلاش و مجاهدت قابل تقدیر کادر درمانی دارد. خوشبختانه شیب موج چهارم کرونا با شروع روند واکسیناسیون سراسری شکسته شده و سبب بهبود نسبی وضعیت شهرستان شهریار در شیوع ویروس کرونا ویروس شده است.
وی افزود: برای انجام واکسیناسیون عمومی در شهریار و تامین فضا برای تزریق واکسن به گروه های سنی اعلام شده همه دستگاهها خصوصاً شهرداری ها، بسیج، ائمه جمعه با محوریت شبکه بهداشت وارد عمل شدند و امیدواریم با انجام واکسیناسیون و رعایت همزمان دستورالعمل های بهداشتی به شرایط سفید برسیم. هم اکنون ۱۰ مرکز واکسیناسیون عمومی در سطح شهرستان فعال گردیده است و تا حالا مجموع واکسیناسیون صورت گرفته در شهرستان به بالای ۱۰ هزار نفر برای نوبت اول رسیده است و بیش از ۲۵۰۰ نفر نیز نوبت دوم واکسن خودرا دریافت کرده اند.
وی اشاره کرد: هم اکنون امار مبتلاشدن و بستری ناشی از کرونا در سطح شهرستان شهریار کاهش پیدا کرده است؛ این کاهش در امار با همکاری و مشارکت مردم، تلاش کادر درمان و همکاری اصناف در امر تعطیلی گروه های شغلی اعلام شده محقق شده که قابل تقدیر است البته لازم است که باتوجه به وضعیت ویژه استان تهران و شهرستان شهریار کماکان رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری ها بمنظور حفظ سلامت عمومی و جلوگیری از گسترش شیوع بیماری در اولویت عموم باشد.

منبع:

About Author