حسن پور اعلام کرد آمادگی بسیج اصناف برای واردات واکسن

فست فود باز: مسئول سازمان بسیج اصناف از آمادگی بسیج اصناف برای واردات واکسن اطلاع داد و اظهار داشت: با حضور جدی وارد کنندگان به هر میزانی که تخصیص ارز داده شود، آمادگی انجام این کار را داریم.
به گزارش فست فود باز به نقل از ایسنا، نشست هم اندیشی و اجرایی اصناف و بسیج اصناف در مورد بیانات مقام معظم رهبری برای مقابله با کرونا بامداد امروز با حضور غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف، نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران و محمد باقر مجتبی دبیر کل اتاق اصناف ایران همراه در مجتمع فرهنگی ولیعصر (عج) برگزار شد.
غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف در این جلسه طی سخنانی عنوان کرد: با عنایت به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مساله اول کشور کرونا است.
وی اضافه کرد: ما در جنگ واقعی با کرونا قرار گرفته ایم و این مهم می باشد که چگونه باید با مساله ی اول کشور برخورد نماییم.
مسئول سازمان بسیج اصناف با اشاره به اینکه اگر همه ظرفیت های اصناف و اتاق های صنفی را پای کار نیاوریم موفق نمی شویم، افزود: اعلام آمادگی کردیم که بحث واکسیناسیون اصناف را در اولویت قرار دهیم. مساجد و امامزاده ها ظرفیت های بزرگی دارند که جهت اختصاص به واکسیناسیون اعلام همکاری کرده اند.
حسن پور از آمادگی بسیج اصناف برای واردات واکسن اطلاع داد و اظهار داشت: با حضور جدی وارد کنندگان به هر میزانی که تخصیص ارز داده شود، آمادگی انجام این کار را داریم.
وی تصریح کرد: اگر یک ساز و کاری را وزارت بهداشت آماده کند، زمانی که پزشکان یک نسخه را تجویز می کنند، نسخه ها در یک سامانه باشند و رده های بسیج این نسخه ها را از مردم بگیرند و داروها را تهیه و به مردم تحویل دهند.
مسئول سازمان بسیج اصناف به طولانی بودن صف های تأمین دارو اشاره نمود و اظهار داشت: یکی از اشکالات در صف داروخانه ها حضور دلالان در صف داروخانه ها ست. با این طرح و با همکاری بسیج میتوان دلالی در صف داروها را حذف نمود.
حسن پور با اشاره به اینکه احتمال تمدید محدودیت ها وجود دارد، خاطرنشان کرد: اگر مساله اول کشور کرونا ست همه ما باید تبعیت نماییم و از کل مجموعه ی بسیج باید یک صدا بیرون آید.
وی خاطرنشان کرد: هر تصمیمی ستاد ملی کرونا گرفت ما مجبوریم که به وسط میدان بیاییم و تبعیت نماییم.
مسئول سازمان بسیج اصناف ضمن اشاره به این که در مورد تأمین ماسک هیچ مشکلی نداریم، مطرح کرد: در ابتدای ماه محرم میلیونها ماسک به صورت مجانی توسط بسیج اصناف توزیع شده است.
وی با تکیه بر این که در تأمین اکسیژن طرح نذر نفس راه افتاده است و آمادگی داریم که این طرح را توسعه بدهیم، اضافه کرد: باید همگی وسط میدان بیاییم و کار مقابله با کرونا را دنبال نماییم.

About Author