سه بیمارستان اهواز به چرخه پذیرش بیماران کرونائی اضافه شدند

به گزارش فست فود باز سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز از اضافه شدن بیمارستان های فاطمه الزهرا(س)، سینا و نفت اهواز به چرخه پذیرش بیماران با علائم کرونا اطلاع داد.
دکتر محمدحسین سرمست روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: باتوجه به تصمیمات اتخاذ شده در کنار بیمارستان رازی که بیمارستان سنتر ما بشمار می رود بیمارستان های سینا، فاطمه الزهرا(س) و نفت اهواز نسبت به بستری بیماران حاد اقدام می کنند.
وی با اشاره به این که بنا داریم کلینیک های سرپایی حاد تنفسی را مجدد در بیمارستان ها فعال نماییم اضافه کرد: افرادی که علائم مبتلاشدن به کرونا دارند، می توانند بجای رفتن به بیمارستان، به این مراکز مراجعه کنند.
سرمست اظهار داشت: در وضعیت فعلی، ۹۰ درصد بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی، بدحال نیستند و می توانند طول درمان خودرا در منزل سپری کنند.
وی افزود: در چند روز گذشته تعداد بستری های ناشی از کرونا در خوزستان نسبت و نیز تعداد مراجعه به مراکز بهداشتی بالا رفته است.
وی با اشاره به افزایش موارد مثبت کرونا در خوزستان اضافه کرد: مردم می توانند با زدن ماسک، ایمنی قابل توجهی در مقابل سویه اُمیکرون ایجاد کنند همین طور باید از سفرهای غیرضروری خودداری کرد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار داشت: از هم استانی های عزیز تقاضا داریم نسبت به تکمیل واکسیناسیون و دریافت دُز دوم و سوم خود اقدام نمایند.
هم حالا ۱۵ شهرستان خوزستان در وضعیت زرد و بقیه شهرستان های استان آبی کرونائی هستند.
روز گذشته ۴۸۰ مورد مثبت جدید کرونائی در استان خوزستان شناسایی شد.
منبع:

About Author