نمایشگاهی درباره کرونا و برای کودکان سرطانی

به گزارش فست فود باز پانزدهمین نمایشگاه نقاشی شاگردان تارا بهبهانی با عنوان «کرونا، دشمن مشترک» با هدف پشتیبانی از کودکان سرطانی برگزار می گردد.
به گزارش فست فود باز به نقل از ایسنا، این نمایشگاه که به علت فراگیری بیماری کرونا به صورت آنلاین در وبسایت موسسه محک در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد، شامل نقاشی های ۵۶ هنرمند کودک و نوجوان ۶ تا ۱۸ سال است.
«کرونا، دشمن مشترک» حاصل تلاش سالانه شاگردان تارا بهبهانی، نقاش و مدرس دانشگاه است که در چارچوب ۵۶ تابلوی نقاشی آبرنگ و رنگ روغن و نقاشی دیجیتال نمایش داده می شود.

تارا بهبهانی، نقاش و مدرس این کودکان هنرمند درباره نمایشگاه «کرونا، دشمن مشترک» اظهار داشت: «دست و پنجه نرم کردن با بحران کرونا و روزهای بیماری و قرنطینه تجربه ای بود که حدودا بیشترمان در دو سال و اندی گذشته آنرا گذراندیم. ناتوانی، ضعف، فروماندگی و سوالات بی پاسخ در جریان روند بیماری درگیرمان کرد و به ستوه آمدیم. تحمل روزهای بیماری برای خیلی از ما جدید و تجربه اش دلخراش و ناراحت کننده بود و برای بسیاری آگاهی دهنده و روشنگر، که خانواده ی کودکان مبتلا به سرطان با این دلهره ها و اضطراب ها چگونه روز را به شب و شب را به روز می رسانند.»

او افزود: «چگونه بیماری ناشناخته زندگی ها را دگرگون می کند. کرونا و سرطان دشمنان مشترک ما هستند و نبرد با این دشمنان مشترک در یک جبهه و چند جبهه خلاصه نمی گردد. هنرمندان کودک و نوجوان هم در جبهه خود دست به دست هم داده اند تا تعابیرشان از کرونای سهمگین را به تصویر کشند و آنچه عایدشان می شود جهت کمک به کودکان مبتلا به سرطان خرج کنند.»

بهبهانی افزود: «این پانزدهمین سال است که نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان را به نفع کودکان محک برگزار می کنم. سال جاری هم مانند سال قبل به دلیل کرونا و موانع آن تصمیم بر برگزاری نمایشگاه به صورت آنلاین و مجازی شد. امیدوارم نتایج مطلوبی همچون سالهای گذشته از این نمایشگاه هم حاصل شود. تمام عواید حاصل از فروش آثار این نمایشگاه، صرف درمان کودکان مبتلا به سرطان موسسه محک می شود.»

به گزارش فست فود باز به نقل از ایسنا، این نمایشگاه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ بر روی وب سایت موسسه محک به آدرس http: //mhak.ir/onlinegallery و صفحه اینستاگرام tarabehbahaniacademy قرار می گیرد و تا ۲۶ فروردین ماه ادامه دارد.

منبع:

About Author