نماینده اقلید خطاب به وزیر ارتباطات: گرانی ۶۰ درصدی بسته های اینترنتی با کدام منطق صورت گرفته است؟

به گزارش فست فود باز، نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی از وزارت ارتباطات خواست که در ارتباط با گران شدن بسته های اینترنتی تا ۶۰ درصد پاسخ دهد و اعلام نماید که این کار با کدام منطق و توجیه صورت گرفته است.
به گزارش فست فود باز به نقل از ایسنا، مسلم صالحی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: حدود دو ماه قبل نامه ای به جنابعالی نوشتم و حدودا ۱۰ مسئله مبتلابه جهاد کشاورزی را ذکر کردم ولی دریغ از این که جوابی از دفتر جنابعالی شنیده یا دریافت کرده باشیم.
وی ادامه داد: در بحث گرانی میوه در یک ماه اخیر شاهد افزایش قیمت سرسام آور محصولات کشاورزی هستیم، ان شاءالله جهاد کشاورزی و وزیر صمت بر بازار کنترل داشته باشند؛ چون که شرایط بگونه ای است که بعضی از میوه ها بیشتر از ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان به دست مردم می رسد.
عضو کمیسیون اقتصادی در مورد بحث نهاده های دامی هم که سبب کشتار دام های مولد شده به وزیر جهاد کشاورزی تذکر داد و اظهار داشت: آقای ساداتی نژاد شما قول دادید که بحث نهاده های دامی را حل کنید و با عنایت به حذف ارز ترجیحی و واگذاری آن به دولت که چگونه این مورد را مدیریت کند، می طلبد که هر چه سریع تر در این مورد ورود کنید.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ارتباط با کمبود دارو و گرانی به وزیر بهداشت و درمان تذکر داد و بیان نمود: شما در کمیسیون تلفیق و صحن قول داید که اگر ارز ترجیحی حذف شود، بر قیمت داروها تاثیری نگذارد اما متاسفانه شاهد افزایش قیمت هستیمصالحی در ارتباط با قاچاق آرد و صادرات ماکارونی به کشورهای همسایه متذکر شد: این مورد می تواند تهدید جدی با عنایت به خشکسالی های اخیر در کشور باشد.
وی در ارتباط با گران شدن بسته های اینترنتی تا ۶۰ درصد به وزیر ارتباطات هم تذکر داد و اظهار داشت: این کار با کدام منطق و توجیه صورت گرفته است؟ آیا سایت های جدیدی را راه اندازی کرده اید؟ آیا خدمات جدیدی عرضه کرده اید؟ آیا کمیت و کیفیت خدمات شما افزوده شده است؟
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همینطور به وزیر بهداشت و درمان هم در ارتباط با کمبود دارو و گرانی آن تذکر داد و بیان نمود: شما در کمیسیون تلفیق و صحن قول داید که اگر ارز ترجیحی حذف شود، بر قیمت داروها تاثیری نگذارد اما متاسفانه شاهد افزایش قیمت هستیم.
نماینده مردم اقلید به وزیر ورزش و جوانان در ارتباط با پروژه های نیمه تمام شهرستان ها و عدم توزیع عادلانه اعتبارات تذکر داد و اظهار داشت: پیش از این که سوالی مطرح شود، سریع تر به این مورد رسیدگی کنید.

منبع:

About Author