معاون وزیر بهداشت: شرایط زیست پزشکان در مناطق محروم فراهم می شود

به گزارش فست فود باز، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: با فراهم سازی زیرساخت ها و شرایط زیست پزشکان در مناطق محروم به دنبال ارائه خدمات هرچه بهتر و با کیفیت تر به مردم به ویژه در مناطق مرزی و کم برخوردار هستیم.
به گزارش فست فود باز به نقل از خبرگزاری ایرنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر روز چهارشنبه به نقل از دکتر بهروز رحیمی در جریان سفر به مناطق محروم استان بوشهر و بازدید از بیمارستان بقیه الله اعظم (عج) دیلم با اشاره به سیاست های وزارت بهداشت در توجه به مناطق محروم اضافه کرد: از دید وزارت بهداشت شهرستان های کم برخورداری مانند دیلم نیازمند توجه و مراقبت بیشتری به ویژه در زمینه سلامت هستند.
وی بیان کرد: مشارکت کریمانه خیرین حوزه سلامت در مناطق محروم و کم برخوردار موجب ارتقای سطح خدمات بهداشت و درمان به مردم این مناطق است.
رحیمی بیان کرد: یکی از نکات برجسته در شهرستان دیلم مشارکت فعال خیرین است که کرامت و مشارکت آنان در پروژه های بهداشتی و درمانی بغیر از برکات مالی، موجب تکثر مهربانی و انسانیت می شود.
وی ضمن تقدیر از خیرین سلامت استان بوشهر، بیان کرد: توسعه اورژانس بیمارستان و راه اندازی بخش های ویژه NICU و ICU و CCU از ازجمله طرح های توسعه ای بیمارستان بقیه الله اعظم (عج) شهرستان دیلم است که با مشارکت خیرین حوزه سلامت درحال تکمیل است.

منبع:

About Author