به گزارش فست فود باز، روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام نمود: در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۷ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خویش را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۳ هزار و ۸۶۷ نفر رسید.
به گزارش فست فود باز به نقل از خبرگزاری ایرنا از وبدا، از روز گذشته تا امروز ۹ شهریور ۱۴۰۱ و بر مبنای معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۴۶۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۴۹ نفر از آنها بستری شدند.
مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۲۸ هزار و ۹۶۱ نفر رسید. تا کنون هفت میلیون ۲۹۶ هزار و ۶۸۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.
۱۰۸۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۳ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۱۹۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
تا کنون ۶۴ میلیون و ۹۹۵ هزار و ۸۶۴ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۳۷۷ هزار و ۱۰۵ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۷۸۵ هزار و ۸۷۶ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۱۵۸ هزار و ۸۴۵ دُز رسید.
در شبانه روز گذشته ۵۱ هزار و ۸۷۵ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.
اکنون ۶۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۶۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع:

About Author