رییس سازمان اورژانس کشور از مناطق مرزی خوزستان بازدید می کند

فست فود باز: فست فود باز: خوزستان رییس سازمان اورژانس کشور بمنظور بازدید از مناطق مرزی خوزستان و مرزهای شلمچه و چذابه ظهر امروز وارد اهواز شد.

به گزارش فست فود باز به نقل از ایسنا، دکتر جعفر میعادفر رییس سازمان اورژانس کشور در جریان این سفر ظهر امروز (۲۷ خردادماه) از ساختمان جدید و دستاوردهای مدیریت اورژانس خوزستان در سال ۱۴۰۲، پروژه اسکیلب مرکز آموزش و آمبولانس شبیه ساز (برای دانشجویان فارغ التحصیل)، واحد سیار CPR اداری مجهز به AED و پایگاه های افتتاح شده و واحدهای نقلیه، دیسپچ مجهز به سامانه تله کاردیوگرام و MCMC بازدید کرد.

در جریان بازدید دکتر میعادفر، فیلم های مستند نجات جان نوزاد، کلیپ تلاش اورژانس در حوادث متروپل، سیل و اربعین ۱۴۰۱ پخش گردید و وی از عملکرد اورژانس خوزستان ابراز رضایت کرد.

رئیس سازمان اورژانس کشور در مسافرت خود به خوزستان، به مناطق مرزی شلمچه و چذابه که دو پایانه از پایانه های شش گانه خروج زوار اربعین هستند، سفر می کند و بر اساس اعلام وی در جلسات آتی که با مدیران استانی و دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود، چالش های سال گذشته، بررسی و راهکار برون رفت از مشکلات و نقصها ارائه می شود تا خدمات بهتری به زوار اربعین حسینی ارائه شود.

منبع:

About Author