رییس سازمان برنامه و بودجه کشور: تکمیل پروژه های حوزه بهداشت از اولویت های دولت سیزدهم است

به گزارش فست فود باز، رییس سازمان برنامه و بودجه در مسافرت به شهرستان اشکذر تکمیل پروژه های حوزه بهداشت را جزو اولویت های دولت سیزدهم برشمرد.

به گزارش فست فود باز به نقل از مهر، داود منظور در مسافرت به شهرستان اشکذر و بازدید از بیمارستان ۱۵۴ تخت خوابی این شهرستان اظهار داشت: دولت سیزدهم تکمیل پروژه های حوزه بهداشت و درمان را جزو اولویت های خود می داند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: در سرتاسر کشور ساخت و تکمیل ۴۰۰ بیمارستان را دولت سیزدهم در برنامه دارد که با تخصیص اعتبار لازم، امیدواریم تا آخر سال آینده تعداد قابل توجهی از این بیمارستان ها تکمیل و آماده خدمت رسانی به مردم شود.
معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه امیدواریم با بهره برداری از این بیمارستان ها و انجام روش های درمانی جدید، شاهد کاهش بار بیماری و افزایش کیفیت سلامت مردم مناطق مختلف کشور باشیم، خاطرنشان کرد: پروژه های حوزه بهداشت و درمان استان یزد هم با پیشرفت خوب و قابل قبولی روبه رو بوده است که امیدواریم با تکمیل این پروژه ها استان یزد تبدیل به یکی از قطب های پزشکی کشور شود.
گفتنی است؛ بیمارستان ۱۵۴ تخت خوابی حضرت زینب (س) در سال ۹۷ و در متراژ ۱۲ هزار مترمربع آغاز که تابحال ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
برای تکمیل این بیمارستان تابحال بالغ بر ۲۹۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته و برای تکمیل آن به حدود ۱۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

منبع:

About Author