استاندار: واکسیناسیون کرونا طبق ابلاغ ملی در استان سمنان انجام می شود

به گزارش فست فود باز ایرنا- استاندار سمنان اظهار داشت: برنامه واکسیناسیون ملی مقابل کرونا برمبنای ابلاغ ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان اجرا می شود.
به گزارش فست فود باز به نقل از ایرنا، علیرضا آشناگر روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا با حضور ویدئوکنفرانسی دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری، با اشاره به تغییر رنگ بندی کرونا در شهرستان های استان، به رسانه ها، اظهار داشت: چرخه انتقال ویروس کرونا، با استمرار رعایت شیوه نامه های بهداشتی، ضمن حفظ موقعیت موجود، باید قطع شود.
وی اضافه کرد: با رعایت مسایل بهداشتی رنگ بندی کرونائی را باید به سمت آبی و کم خطر سوق داد.
وی اشاره کرد: لازم است اقشار مختلف مردم و خصوصاً کسبه استان سمنان همانگونه که تا کنون نهایت همکاری را با ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا داشته اند، به این همکاری ادامه داده و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و انجام فاصله گذاری اجتماعی زمینه های چرخه ویروس و افزایش میزان مبتلاشدن به این بیماری خطرناک را قطع کنند.
آشناگر افزود: حالا با همکاری مردم وضعیت رنگ بندی کرونائی در شهرستان گرمسار از نارنجی به زرد تغییر نمود.
استاندار سمنان اضافه کرد: شهرستانهای میامی، سرخه و آرادان در وضعیت آبی و سایر شهرستانها در وضعیت زرد کرونائی قرار دارند.
وی اظهار داشت: برنامه واکسیناسیون ملی مقابل کرونا برمبنای ابلاغ ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان سمنان اجرا خواهد شد.
وی اظهار داشت: در این نشست گزارشی از وضعیت استانهای مختلف کشور از نظر شیوع ویروس کرونا ارائه شد که برمبنای آن در استان سمنان رشد ملایم میزان مبتلاشدن به کرونا و بستری در مراکز درمانی گزارش شد.
استاندار سمنان افزود: منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامدادان در چهار شهرستان سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار همچنان به قوت خود باقی است و اجرا می شود.
طبق اعلام سخنگو و جانشین رئیس ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در شامگاه جمعه اظهار داشت: پنج شهرستان استان سمنان در وضعیت زرد کرونائی و ۳ شهرستان در وضعیت آبی از لحاظ شیوع ویروس کرونا قرار دارند.
حبیب الله خجسته پور اظهار داشت: شهرستان های میامی، آرادان و سرخه در وضعیت آبی و شهرستان های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار و مهدیشهر در وضعیت زرد قرار دارند.

منبع:

About Author