خدمات مراکز جامع سلامت زاویه و رازقان با کمک خیرین شبانه روزی می شود

به گزارش فست فود باز فرماندار زرندیه اظهار داشت: برنامه توسعه و شبانه روزی شدن خدمات مراکز جامع سلامت شهرهای زاویه و رازقان با کمک خیرین بخش سلامت در دستور کار قرار دارد.
«سیامک سلیمانی» روز شنبه به ایرنا، اظهار داشت: امروز جلسه ای با حضور دبیر مجمع خیرین کشور در محل فرمانداری شهرستان زرندیه برگزار کردیم تا برای طرح های توسعه ای و همینطور ایجاد مراکز جدید با جلب مشارکت خیرین حوزه سلامت به توافق برسیم.
وی اظهار نمود: طرح تبدیل مرکز جامع سلامت شهر زاویه از حالت شیفتی به شبانه روزی هم بررسی گردید و قرار شد با مساعدت خیرین علاوه بر تحقق این مسئله، نسبت به توسعه زیرساختی و تجهیزاتی این مرکز هم اقدام گردد.
فرماندار زرندیه افزود: شهر زاویه به خاطر موقعیت جغرافیایی و ترددهای فراوانی که از جانب اهالی شهرستان و سایر مناطق کشور دارد، احتیاج به یک مرکز پیشرفته سلامت با توان عرضه خدمات بهداشتی و درمانی مناسب دارد و بنابراین نظر مجمع خیرین سلامت کشور هم در این حوزه مساعد است.
سلیمانی در مورد توسعه مرکز جامع بخش خرقان به مرکزیت شهر رازقان نیز، اظهار داشت: تلاش می نماییم برای مرکز جامع سلامت این منطقه هم ساختمان جدیدی با مشارکت خیرین راه اندازی نماییم ضمن این که تبدیل فعالیتهای آن به صورت شبانه روزی هم در دستور کار است.
وی اظهار داشت: امروز همینطور پانسیون پزشکان بیمارستان امام رضا (ع) مامونیه هم راه اندازی شد و در نظر است با جلب مشارکت خیرین بخش سلامت نسبت به اجرای فاز دوم توسعه این مرکز بهداشتی و درمانی اقدام نماییم.
فرماندار زرندیه عنوان کرد: موقعیت شهرستان زرندیه با عنایت به این که پل ارتباطی چندین استان کشور است، ایجاب می کند که در زمینه توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان این شهرستان با تزریق اعتبارات مناسب و جذب مشارکت و حمایت های، خیرین اقدامات جدی به عمل آید.
شهرستان زرندیه با ۷۰ هزار نفر جمعیت در مرز میان استانهای مرکزی و تهران قرار دارد و از مراکز صنعتی و تولید محصولات باغی بخصوص پسته به شمار می آید.

منبع:

About Author